Παρασκευή, Ιουλίου 16, 2010

Υποτιθέμενοι έρωτες

Χαζεύω το blog. Πόσοι υποτιθέμενοι έρωτες, πόσα ψέμματα. Τόσο καλά ειπωμένα που τα πίστευα κι εγώ. Και τώρα οι γούνες. Και τώρα μηνύματα το χάραμα: Άσε τη jazz, εδώ βαράν νταούλια!
Μπές και πήρε φωτιά η γούνα μου, δε σβήνει η κακούργα!
Τί είδανε τα μάτια μου, τί άκουσαν τα αυτιά μου,
και πού να πνίξω τον καημό, στερνή παρηγοριά μου.
(εν όψη εγκεφαλικού πάντα μου βγαίνει το καταπιεσμένο ποιητικό μου ταλέντο)
Η πρώτη φορά που το εννοώ. Όταν πονάω μου βγαίνει η ειρωνεία. Μου βγαίνει όλος ο καυτηριασμός που (δεν) κρύβω. Τι θα μου πεις μάτια μου, ότι δεν το περίμενες; Είπαμε, μεταξύ μας αλήθειες. Σε σένα μόνο αλήθειες. Σε μένα όμως ψέμματα. Είπαμε, παραμυθάκια όμορφα, παραμυθάκια που μας μεγάλωσαν. Καταραμένα παραμύθια. Ποτέ δεν θα πω στα παιδιά μου για πρίγκιπες και πριγκίπισσες. Γιατί να τους το κάνω αυτό. Ο μόνος αληθινός, ο παππούς μου. Με μεγάλωσε με την Ρώσικη επανάσταση. Με αντάρτικα. Παιδάκι 5 χρονών και άκουγα για τον κομμουνισμό. Καλύτερα. Κι ας μην τα καταλάβαινα. Ήταν αλήθεια. ‘Ήταν ιστορία. Τώρα πάω να γράψω τη δική μου πάνω σε παραμύθια.
Πού έχασα τον εαυτό μου; Πού τον ξέχασα; Γιατί τον παραμέλησα τόσο;Κάποτε ήσουν δυνατή, κάποτε τα πέρναγες όλα μόνη σου. Γιατί πιάστηκες; Γιατί γαντζώθηκες; Πώς θα βγεις τώρα μάτια μου απ ‘αυτό, πώς θα ξεμπλέξεις;
Κοίτα τη ζωή σου που περνάει. Κοίτα τη που σου γελάει. Σου κουνάει το χέρι, σε φωνάζει, και συ εκεί. Ανήμπορη να την ακολουθήσεις. Δεν φοβάσαι για σένα. Όχι πια τουλάχιστον. Γύρισες, ξαναγνωρίστηκες, ξανά-συστήθηκες. Για τους άλλους φοβάσαι. Για αυτούς που θα μείνουν λυπάσαι. Ο κόσμος τους εσύ.
Πόσο εγωιστικό Θεέ μου. Να σε κυβερνάνε τα συναισθήματα άλλων.
Μπήκες στο χορό μα δεν ήξερες να χορεύεις. Και δεν έμαθες ποτέ. Μεταξύ μας μάτια μου, δεν έμαθες γιατί ποτέ δεν ήθελες να μάθεις.
Πόσες άμυνες, πόσες καταστροφές, πόσες πιέσεις. Ώρα σου να βγεις στην επίθεση. Και μη σκέφτεσαι τα θύματα, κάθε μάχη έχει. Κι αν ακόμα είναι οι δικοί σου άνθρωποι μέσα σ’αυτά, θα το περάσεις.
Όπως όλα μέχρι τώρα. Τα χεις ξαναπεράσει όλα αυτά. Ξεκίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: