Τρίτη, Ιουλίου 13, 2010

Ο ΦΠΑς ο ντεκαπαρισμένος

Έχω πει πως θα σταματήσω ν’ασχολούμαι. Έχω πει πως δεν θα με νοιάζει.
Τούμπα μπορεί να έρθει όλος ο κόσμος; Καρφί δεν μου καίγεται.
Ε ναι ρε φίλε, στάκα μια όμως γιατί δε μιλάω- δε μιλάω, το βουλώνω, αλλά πόσο;
Θέλω κάποιος να μου εξηγήσει γιατί τα εισιτήρια θεάτρου έχουν 5, 5% Φ.Π.Α ενώ τα τρόφιμα 11%.- Δεν ξέρω καν αν είναι ακόμα 11, πιθανότατα μέχρι να τελειώσω αυτή τη σελίδα θα έχει πάει 15, και μετά 17, όπως ανεβαίνει το ταξίμετρο στο Βερολίνο. Πού δεν προλαβαίνεις να βγάλεις τα κέρματα, βγάζεις κατευθείαν το χαρτονόμισμα των 50.- Να τα’αφήσω τα τρόφιμα; Να πω δεν γαμιέται, φτιάχτη μόνος σου τη σάλτσα, μην την πάρεις την ετοιματζίδικη του μπάρμπα-Στάθη; (όχι? Μόνο φασολάκια βγάζει αυτός??)
Να το πω κι αυτό. Να το καταπιώ και το ποτήριον τούτο και να θεωρήσω πως το μέγα κράτος φροντίζει για τη σιλουέτα μας και την υγιεινή μας διατροφή. Τα φάρμακα; Τα φάρμακα γιατί να έχουν παραπάνω φπα από ένα θεατρικό εισιτήριο; Αν δεν δω τη Ντενίση δηλαδή να παίζει ή έστω φίλε, αν δεν πάω στην Επίδαυρο, δεν θα τη βγάλω τη χρονιά; Να ξέρω να κάνω τα κουμάντα μου, για αυτό ρωτάω, μη φανταστείς. Αυτό ήτανε λοιπόν, όταν ξαναπάω να επισκεφτώ την εκατοντάχρονη προγιαγιά (που ελπίζω να μην έχει facebook και δει το 100χρονη-θα μείνει) θα της πάω ένα εισιτήριο για το Πιστολάκι-ξεμαλλιάστρα για δολοφόνους. Να νιώσει λίγο η κατάκοιτη, να πάρει τα πάνω της που έχει μιζεριάσει. Κλείστε τα τα φαρμακεία, τη βρήκαμε τη λύση.
Και για να περάσω τώρα και στον αθλητισμό ο οποίος σε σύγκριση με τις τέχνες (μα ποια είμαι που τολμάω και αγγίζω αυτή τη λέξη) είναι και πάλι σε δεύτερη μοίρα. Κι εδώ παραπάνω φπα για αθλητικές εγκαταστάσεις, τις οποίες θες να χρησιμοποιήσεις, όχι να χτίσεις-μην παρεξηγηθώ. Και λες, ντάξει, το προσπερνάω γιατί είμαι μεγαλόψυχος/η και αποφασίζω να μείνω με τα περιττά μου κιλά λίγο ακόμα. Θεωρίες για καμπύλες, πιασιματάκια και όλα τα υπόλοιπα που εμείς οι κοινοί θνητοί με τις ατέλειες έχουμε προωθήσει. Δεν μετράει η εμφάνιση, μετράει το μυαλό, κοιτάμε την ποιότητα και όχι την ποσότητα και τέλος πάντων, έτσι μας αρέσει να είμαστε ρε αδερφέ. Κι αφού σκοτώνεις την ιδέα του γυμναστηρίου, θες ένα τσιγάρο βαρύ κι ασήκωτο, έτσι να το εισπνεύσεις να γουστάρεις. Να πιεις κι ένα ποτό να πάνε κάτω τα φαρμάκια και να υψώνεις το ποτήρι σου στην υγειά όλων των ανώνυμων κι επώνυμων αλκοολικών, καπνιστών, μη-τουμπανιασμένων ανθρώπων. Τι να την κάνουμε τη μόστρα, τι να τους κάνουμε τους κοιλιακούς φέτες και το μπράτσο διαμέτρου 80εκ. Ναι; Χάρηκες; Πάρ’το 23% στο κεφάλι και ξανασκέψου το τώρα.
Και για να καταλήξω κάπου, (αν και πολύ αμφιβάλλω) θα παραθέσω τον παραλογισμό που σουλατσάρει στο κεφάλι μου. Αφού το κράτος-ΔΝΤ-ΕΕ-ΗΠΑ- Τα πρωτόκολλα της Σιών-Κόκκινη Αρκούδα και τα ρέστα, σε στέλνουν να δεις Ντενίση με έκπτωση, γιατί δεν σκέφτονται ότι μετά ο Αλεξάντερ Γκόρντον είναι μια φυσική συνέπεια;

Υ.Γ.1 Πάω να πάρω καμιά κόκκινη βαφή για το κεφάλι μου γιατί προς το παρόν το μαλλί μου θυμίζει την πτώση του Κομμουνισμού στη Ρωσία. Τί ΦΠΑ έχει???

Υ.Γ.2 Μου τη δίνουν και τα υστερόγραφα και οι παρενθέσεις.

Και τώρα το ξαναβουλώνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: