Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Αν και άργησε

Η άλλη για σένα, ο άλλος για μένα κι οι ενδιάμεσοι.
Ποιοί λες να έχουν πιο μεγάλο ρόλο;
Αυτοί που φαίνονται μικροί.Δεν είναι έτσι.Είναι ο ρόλος τους.
Εκείνη;Μέχρι να έρθει η ώρα της βακχικής μανίας μου.
Μέχρι να πάψω να χαμογελώ.
Εκείνος;Σ'αυτόν να ταξιδεύω,όχι μαζί του.Σ'αυτόν.
Όταν πάψει να ψετοχαμογελά.Υποκρισία και τα συνώνυμά της.
Οι ενδιάμεσοι;Ξένη εγώ,ξένη κι άλλη σύνδεσμος αυτός,
μα ξένοι κι αυτοί.Μεταξύ τους.
Το μόνο που θα καταλάβεις,το μόνο που καταλαβαίνω.
Απο δω και κάτω.
Για τα υπόλοιπα,τα παραπάνω τα 'παμε.
Πικάσο και τα ρέστα μου...
Όταν είμαι ερωτευμένη θέλω να το βάλω στα πόδια.
Αυτή είναι τελικά η απάντηση.Το σκέφτηκα.
Δες το...Κράτα με...

1 σχόλιο:

Mirca είπε...

Δεν έχει σύνορα η φυγή,καλή μου...

Χαίρομαι που σ'άρεσε το blog μου!
Ευχαριστώ,για τα καλά σου λόγια.

Καλό βράδυ..