Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006

Έχε γειά!

Υπάκουη;Εγώ;Χα,χα,χα!!
Να κάτσω ήσυχη να σε ακούω,να σε κοιτάζω;
Δε σ'άρεσε μωρό μου όταν μίλαγα;Για αυτό κατέφυγες αλλού;
Φοβάσαι μάτια μου και το καταλαβαίνω.Νιώθω την αύρα σου.
Ανίκανος για ρίσκα,έπρεπε να το φανταστώ.
Κι ήθελα εγώ,ο βελζεβούλης,να σταθώ δίπλα σου.
Με τις συνθήκες όπως είναι λες και δε σε έβλεπα.
Μίσο βήμα μπροστά και δέκα πίσω μάτια μου.
Τί επιμένω;
Ψέμμα είναι,δε νικάς όταν επιμένεις,τα μούτρα σου τρως.
Ώρα μου λοιπόν και ό,τι θέλω.
Φύσηξε η μαϊστροτραμουντάνα και θα την ακολουθήσω.
Δες με αν θες καθώς θα ξεμακραίνω,ή κάνε ότι έκανες τόσο καιρό.
Γύρνα μου την πλάτη,δείξε μου και πάλι την αδιαφορία σου.
Εγώ και τα fruit glase...

1 σχόλιο:

philos είπε...

Αυτά σου τα κείμενα, τα λατρεύω. Μου αρέσει ο τρόπος που χρησιμοποιείς τα πρόσωπα.
Τέλειο!