Δευτέρα, Ιουνίου 19, 2006

Στους δρόμους

Περπατώντας στο δρόμο ,στα στενά της δικής μου Μπεζανσόν,
στα γνωστά μου λεωφορεία ,
σε συνηθισμένα δρομολόγια.
Μπροστά μου συναυλίες,συγκεντρώσεις άνθρωποι αντίθετοι στα νομιστεράκια,
αντίθετοι στο σήμερα.
Κι εγώ με μια μπύρα,ένα τσιγάρο,αγκαλιά με παλιούς φίλους να κοιτάω το χτες.
Εγώ που πάντα κοίταζα το αύριο...
Με χειρόκτια να μην αφήσω σημάδια στις αναμνήσεις,
παρασύρομαι απ'τα γέλια.
Γιατί να μην έχουν όρεξη αυτοί,τί λόγο έχουν...
Δρόμοι και φώτα.Η αδυναμία μου.Ο χρόνος.Ο σύμμαχός μου.
Τώρα μου γυρνάει την πλάτη.
Δεν έχει άδικο.Όταν ήταν μαζί μου δεν τον εκμεταλλευόμουν.
Τώρα με χτυπάει.
Τους βλέπω μετά από μήνες.Δεν τους νιώθω,δεν ξέρω αν με νιώθουν.
Θα αλλάξει όμως,το έχω πάρει απόφαση.
Κατειρωνεύμομαι...Σειρά μου...
Νερώνειοι εφιάλτες.Τους συνηθίζω.Κι αυτούς
Θα μάθω να ζω μαζί τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: