Παρασκευή, Ιουνίου 16, 2006

σκιά

Και να ψάχνω.Είμαι κοντά και φεύγεις.Δίπλα μου κάθεσαι.
Ανάρια.Δε μου φτάνει.
Το βλέπεις;
Ούτε που το χεις καταλάβει.Κι όταν αρχίζω δε σταματώ.
Αμηχανία μάτια μου,μη βαρεθείς και φύγεις.Ανασφάλεια.
Να το λέω και να μη με πιστεύουν.
Να τρέμω μη ξεμείνουμε από θέματα και φύγεις.
Πως φτάνουν όσα είπαμε,τα λέμε άλλη φορά.
Αυτό που σου λεγα...Ανάρια...Και φοβάμαι.
Για αυτό,γαλιάντρα δίπλα σου!Χειρότερο;Δεν απαντάς.
Ξανά απ'την αρχή τα ερωτηματικά.
Πες κάτι,νιώσε με.
Και τα κουνούπια να με κηνυγούν παντού.
Κι αυτά να πιούν το αίμα μου,ζηλέψαν από σένα.

3 σχόλια:

philos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
silly blonde είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
philos είπε...

Γράφεις εξαιρετικά, με δυναμισμό και φρεσκάδα. Keep on!

To μήνυμα αυτό δεν θα αυτοκαταστραφεί!
;)